Onsdag..

.. och näst sista gången vi var på babysim! Vet att jag tjatar om det - men det är verkligen HUR MYSIGT som helst! Det är ju nått jag verkligen inte ångrar att jag gått med på.. För Agnes skull då alltså ;)
Efteråt gick vi i vanlig ordning och åt, men denna gången blev det lite kinamat och Malin hade med sig sin syster och även Emma&Albin hängde med. Mkt trevligt - med en massa skvaller!
Sen efter det så hängde Emma med mig bort till Ida.P-design för jag skulle köpa några nya dräggelscarfsar till sessan - då jag typ har en och man behöver en bunt, hehe.. Hittade två superfina som fick följa med hem!
En rosa/vit randig med ett traktor-tryck på och sen en med cirklar i olika pastellfärger med hundtassar på - superfina :)
Sen så traskade vi ett varv på byn och hittade lite bodysar som fick följa med hem med ;)
När det var dags för hemfärd så körde vi och hämtade upp min syster som jag lovat ge skjuts hem åt. Hon och Simon är Pluto-vakt denna veckan då de har sportlov! Känns rätt tomt här hemma - men han har det kalas hos dem där han får all uppmärksamhet och inte behöver dela den med Agnes.

Sen hem och försöka hålla igång Agnes för hon var övertrött och så! Men hon somnade iaf vid halv sju och efter det så åt vi lite och sen packade jag på mig alla kläder och körde bort till hästarna.. Har haft några duster med käre Stalle så försöker vinna lite förtroende nu :) Efter mkt om och men fick jag iaf på han grimman och kunde leda han ett varv i hagen!! Malin-hästen = 1-0 ;) Haha! Ska försöka upprepa denna procedur varje gång jag är där.. Så snart lyckas vi med allt!

Nähä.. Slänga sig på soffa och mysa med Tony lite kanske? <3

Foto; privat
Så här glad är min lilla sessa när hon får bada!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0