Sent inlägg..

Borde väl gå och lägga mig nu egentligen men är nog för trött :S
Har tillbringat nästan hela dagen borta i svärmors nya lägenhet. Började dock dagen med att baka en himla massa muffins att ta med bort. Då man har en liten Agnes är det lite svårt att var till så stor hjälp med själva flytten - men att fixa fika och så funkar ju fint :) Medan jag bakade så övade Agnes på att krypa - hon har en väldigt snygg stil - snarlik faster Helens parytrick "masken" ;) Haha.. Men hon klurar nog ut det snart..!
Min lilla sessa är nog på G att få en förkylning eller nått för ju längre dagen har gått desto mindre röst har hon haft kvar. Nu på kvällen så kunde hon inte ens skratta utan det blev bara ett litet läskigt väsande ljud! Men hon verkar inte ha ont iaf och hon har ingen feber - så har nog bara satt sig på stämbanden.

Hjälpte till endel med att packa upp i köket och sen när alla de andra åkt hem och det bara var jag, Agnes och svärmor/farmor kvar så åt vi lite kvällsmat, busade med sessan, fixade ihop tv-hyllan, gav sessan sin välling och la henne för att sova och sen till sist så bytte vi håll på hörnsoffan - och lyckades! Fy vad bra vi var ;)
Så melodifestivalen kollade vi inte överdrivet mkt på - vi hade tvn igång men sen blir man så inne i det man gör att man kopplar bort den.. Men men.. Får väl se på nån repris eler nått..

Imorgon ska vi nog bort och hjälpa till lite till. Och sen svänga nerom hennes gamla lägenhet och hjälpa till att städa ur den när Tony ändå ska och träna. Sessan får nog vara hos mormor och morfar så att vi får nått gjort!

foto;privat
Ålle, siss och sessan :)

Bara för att det är Ålles 18-års dag så firar vi med att visa den här fina bilden på dem ;)
Hoppas ni har en bra dag uppe sthlm siss och Ålle!!

Nähä.. Nu ska jag nog lägga mig och sova jämte min underbara dotter <3
(inatt sover hon inne hos mig - mys!)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0