Snabbt inlägg..

Såg att här var väldigt tomt! Kan väl erkänna att jag inte riktigt har orken att skriva just nu.. Är ju mkt annat man ska hinna med :)
Var på BVC med Agnes igår och numera så väger hon 6,7kg och är 66cm lång - stora damen nu ju <3
Kan inte fatta att den här underbaringen är min!
Har varit lite gnälligt nån vecka nu för det är tänder på G.. Rätt jobbigt när man ej är van vid det :S
Testar ny välling idag för att se om det kan vara lite magknip som är boven med.. Är det inte det så kan man iaf utesluta det :)
Men men.. Börjar få egen vilja och så med ju.. Det roligaste hon vet just nu är när hon får stå en stund i gåstolen - för då knatar hon bort till min stora växt jag har inne i tv-rummet och så står hon och rycker i bladen..! Busunge :)

Nähä.. Är seg som attan men är nere hos min familj i Diö så får väl umgås lite med dem med kanske? Min mamma har precis lagt Agnes så jag och Jessika ska nog ge oss på att spela en omgång Alfapet - är sååå bra på det :P

Idag har vi varit på babysimmet och de fick dyka från kanten för första gången och Agnes var jätteduktig :)
Sen så lunchade vi med Malin och Jossan +barn och efter det så blev det en snabb tur inom apoteket innan jag plockade upp Jessika och åkte hem till mig i Virestad och färgade håret på varandra.. Och sen ringde pappa och frågade om vi inte ville komma ner till dem så att Tony och han kunde kolla hockey.. Så jag och Agnes hängde med också..

Nähä.. Nu blir siss nog snart irriterad om jag inte slutar skriva ;)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Vad mysigt det låter med babysimmet :o).. Vann du på spelet??



Färgningen gick bra, blev inte Rosa då? ;oP..



Kramar

2010-02-12 @ 12:31:45
URL: http://elarecur.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0