20100111

Japp, då var det måndag igen! Veckorna bara rullar på så man har ingen koll på dagarna längre..
Idag har vi varit inne med Agnes så att hon har fått sin 5månaders spruta och så vägde vi och mätte henne också. Lilla sessan börjar bli stor! Hela 63cm lång och 6320 gram tung :)
Gick mycket bättre med sprutorna denna gången - men hon är lite varm och har varit gnällig i eftermiddag så hon är nog inte helt hundra! Får se om det blir nått av det!

I eftermiddag har vi haft bus-Arvid på besök och vi har haft jättemysigt :) Lekt och målat och läst böcker! Tror han med har haft det bra, för det var knappt att han ville hem när pappa kom ;)
Alltid bra betyg för barnvakten :)

Haha.. Älskling jobbar natt så jag och Agnes ska klara oss själva är det tänkt.. Får se vad vi ska hitta på?!
Ska iaf packa in henne i bilen när hon vaknar så att jag kan köra bort och titta till Stalle.. Blir lite dumt idag då Tony jobbar för jag måste dit nu vid 18-19 istället för senare för då har ju Agnes somnat för natten och då tar jag ju inte med henne ut precis..
Men så kan det vara..

Vet ni?! Imorgon ska jag jobba!! Fy vad detta känns konsigt!! Har ju inte jobbat på jättelänge i och med att jag fick ont i ryggen och var tvungen att gå ner i tid sista tiden innan Agnes kom.. Så det är lite udda..
Men ska bli skoj - även om det kommer vara superjobbigt att vara ifrån min lilla underbara dotter i 6(!) timmar!!

På onsdag sen så blir det babysim för första gången :)

Nähä.. Äta en macka eller så nu medan hon ändå sover..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0