Dålig uppdatering..

Usch här ekar det tomt! Kan väl erkänna att jag inte haft överdriven lust att skriva här.. Vet liksom inte vad jag ska skriva om.
Händer ju inte så mkt - utan vi är ju bara hemma mest..

Hmm.. Ja, men igår var vi faktiskt iväg en sväng :)
Var nere i Älmhult och träffade Malin&Tilda och Dinka&Tilda för lite fika och snack.. Var jättekul att se hur småtjejerna vuxit! Så stora så!
Sen hann jag även med att handla på vägen hem..

Idag så jobbade Tony på dagen så då underhöll jag mig och Agnes med att plocka ner julen - var egentligen bara meningen att jag skulle ta ner tomtarna och att gardiner och stjärnor skulle stanna kvar tills helgen, men när Tony sen kom hem tyckte han att det var lika bra att ta ner allt. Så det gjorde vi :)
Så nu hänger mina fina vita linnegardiner uppe igen.. Och det blev genast mkt ljusare!
Sitter här och kollar på lite olika typ skåp och så som man kan ha tv:n i. Tycker vi sitter för nära nu - så har lite planer på att slänga ut matsalsmöblemanget och ha soffan där istället och sen ha tv:n på en annan vägg och i så fall inne i ett skåp eller så.. Får se.. Vet inte riktigt hur långt ifrån tv:n man borde sitta..
Kanske blir för långt? Hmm.. Nån som vet?

Aja.. Sen hann vi iaf med en liten fika borta på Arnanäs. Och en MASSA bus med så klart ;)

Imorgon så ska jag och Camilla ut till Connie för att bestämma vilken av hennes hästar vi ska ha som sällskap till Stalle. Spännande!

Nähä.. Fortsätta kolla skåp eller så kanske? Har ni några ideér så får ni gärna skriva! Alltid kul att höra vad andra tycker!!

Lite kvällsmys;




Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Tjosan!! Jag vet en som funderar på att göra sig av med sitt skåp som de har haft sin tv i.. Om du vill kan jag fixa bilder o mått??



Kramar

2010-01-05 @ 23:34:04
URL: http://elarecur.blogspot.com
Postat av: Malin P

Till Ela; Jättegärna :) Behöver som sagt nått barnsäkert här hemma och funderar på att vända på vardagsrummet.. Vad tror du om den ideén?

2010-01-06 @ 16:09:57
URL: http://lelle86.blogg.se/
Postat av: TV

Om man ex har en 37" tv så ska man sitta 3,7 meter från tv:n, 42" 4,2 m osv...

2010-01-06 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0