Fredag :)

Har hunnit med en hel massa idag!
Så som; jagat hästar som var på rymmen, jobbat, myst med Agnes, träffat Camilla&Arvid, varit hemma hos mamma och pappa och ätit god mat (lax - mums!) och kollat Lets Dance.. Tajmade det dock så illa att jag körde hem när finalen var - så har ingen aning om vem som åkte ut.. Hmm.. Får nog kolla på aftonbladet eller så!

Nu sitter jag och surfar runt och kollar på lite möbler till Agnes rum sen när hon blir lite större! Gud vad fina saker det finns! Favoriten just nu är;
Bild lånad av millimini barnmöbler

Hur fin är det inte? Tur man har lite tid att fundera på detta..!

Imorgon är det kalas och hästskoletning som står på schemat - nu ska jag gå och lägga mig :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0