Godmorgon!

Japp, har är man som vanligt uppe med tuppen! Eller inte ;)
Har ju sån väldans tur att man har en liten Agnes som somnar runt 20-21 och sen sov till 07.30 idag - det tackar vi för :)
Har testat en ny metod när vi lägger henne. Innan så somnade hon oftast redan när hon åt/blev rapad, men nu sista tiden så har hon inte gjort det utan bara varit extremt trött men ändå inte somnat! Så vi har nästan varje kväll varit tvungna att "vagga" på henne - i och för sig bara i typ 5-10 minuter - men tror att de vänjer sig vid det snabbt och sen kanske man får svårt att vänja dem av med det!
Så nu har vi börjat att efter vi gett henne mat bara ge henne nappen och snutten och sen stoppa om henne i sin säng. Har gjort det de sista fyra nätterna och det har gått jättebra! Igår var väl den dagen som var rörigast (för att telefonerna började ringa och så fick hon ju sprutan igår och var väl inte helt på topp tack vare den) och då tog det ändå bara typ 20minuter innan hon somnade. Alltså jag var ju inte kvar där inne utan man stoppar om och går ut och börjar hon sen gråta så går man in och ger nappen och klappar lite - men pratar inte med henne kanske sssshhhh:ar lite ;) Men hon var inte alls ledsen! Låg och pratade med sig själv en stund innan hon somnade! Helt perfekt :)
Sen så hade man hela kvällen för sig själv då Tony var och jobbade!
Kollade ju givetvis på Paradise Hotell - är ju tv-junkie ;)

Idag ska man då jobba! Känns helmysko om jag ska vara ärlig! Och så trodde jag att det skulle vara nån mer där, men tydligen är det bara jag och G! Hur ska detta gå?! Tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör?!
Men då kanske tiden går fort så att jag snart är hemma hos min fina familj igen!! Hoppas!!

Nähä.. Nu ska jag pussa på min fina dotter som jag kommer sakna så grymt mycket i eftermiddag!!

foto;privat
Älskar denna lilla goa krabat så mycket att det inte ens går att beskriva!!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Ela

Lycka till på din första jobb dag!.. KOmmer gå fin fint!.. KRam kram

2010-01-12 @ 13:37:17
URL: http://elarecur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0