Perfekt dag :)

Den här dagen har varit helt underbar - trots att den inte alls blev som jag trodde!
Började dagen med mysmorgon med mina två älsklingar <3
Agnes vaknade redan vid kvart i sex, men det hade jag nästan anat i och med att jag fick kämpa med att hålla henne vaken ens till 19 igår kväll! Sov nästan ingen under dagen i går så klart att hon ville somna tidigt.
Sen så tog vi det hyffsat lugnt hela morgonen innan Tony gjorde sig iordning och stack iväg till jobbet. Vid lunchtid sen så dök både Ela och Millan upp för att bli bjudna på lite lunch :) Hade fixat en broccoli-bacon-tomat-paj som jag blev riktigt nöjd med! Och till efterätt lite blåbärspaj ;)
Var supertrevligt att ha dem här och vi satt och pratade om allt och inget i tre-fyra timmar!
Tiden går fort när man har roligt!

Sen kom min käre svärmor, alias barnvakten ;), för att hjälpa mig att passa Agnes medan jag begav mig till affären för veckohandling.. Gud vad praktiskt att inte ha Agnes stora bilbarnstol med i kundvagnen! Man får ju faktiskt plats med varorna då ;)
Aja.. Träffade Sofie i affären med, så det gick ju kanske inte så snabbt med handlingen som planerat för vi stod och pratade en låååångstund om en massa roliga saker - men tror inte att det gick nån nöd på farmor och Agnes här hemma ;)

Älsklingen kom hem från jobbet nyss och han har köpt nått hockey-spel till wiiet, och eftersom jag är så snäll så fick han tvn till att spela på idag (ok, det var inget bra på tv, men det behöver ju inte han veta ;P)!

Håller tummarna för en vän som fick tråkiga besked idag.. Eller det kanske blir bättre så här? ;)

foto: privat
Glad Agnes som äter majskrok.. Fortfarande favoriten ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0