Sjuk..

Där fick jag för att jag senast i torsdags skröt om att det var jäääättelänge sen jag var sjuk! Haha, redan i lördags kände jag mig tung i huvudet när vi var och firade gamlingen Mattias som fyllt år. Men sa flera gånger till Camilla att det nog inte var något som skulle bryta ut - utan om jag tog ett par alvedon så skulle det nog gå över. Tji fick jag! Kunde ju egentligen gissat att det var på väg åt det hållet genom att kolla på Agnes - hon var inte snuvig eller så, men gnällig och orolig! Och vår lilla sessa är inte det speciellt ofta så när hon väl är så så är det nått galet!
Men men.. Låg helt utslagen i söndags!
Tack och lov för att man har världens bästa sambo som ställer upp för en vad som än händer! Han packade på sig de varmaste kläderna han hade och begav sig ut till stallet för att tillsammans med Camilla leta hästsko, mocka lösdriften och bära hö - som vi bestämt kvällen innan att vi skulle ta itu med!
Snällt va? Sen när han kom hem efter nästan 2½timme så erkände han att han till och med stått och klappat Stalle en stund! Plus att han tyckte den nya hästen, Pixie, var häftig ;)
Kan nog omvända honom till att bli hästfantast han med ;)

Så jag och Agnes var bara hemma och slöade och tog det allmänt lugnt. Det var väldigt skönt ska ni veta!
Gjorde likadant igår och idag har vi väl inte gjort speciellt många knop här hemma heller - men nu börjar förkylningen och det ge med sig!
Agnes har varit sitt vanliga pigga jag idag och redan somnat för natten - så hon är helt frisk iaf och det är ju huvudsaken!!

Imorgon är det babysim som gäller :) Bara hoppas att jag inte blir värre under natten - men det tror jag inte.. Är det så så får väl Tony bada med henne istället!

Nähä.. Håller på att kolla in Sia´s barncollection - såååå fin ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0