Ahh!!

Snacka om att man inte hänger med!
Bara från dag till dag så händer här saker!
Tyckte ju att det räckte nu med att hon har lärt sig att ta sig framåt, samt att sätta sig upp själv och sitta - men idag kom hon på hur hon ställer sig upp mot soffan!!
Snacka om att jag fick en chock när hon helt plötsligt står upp jämte mig när jag sitter och bläddrar i lite post..!
Ja, jag var inte riktigt med på det :S
Så nu får vi VERKLIGEN Agnes-säkra huset.. Men vet inte ens vart vi ska böra - suck!
Busiga lilla älskling <3
Kan inte fatta hur mkt saker hon redan kan! Och mer ska det bli...!

Idag hade vi egentligen planerat att köra ner till Öppna förskolan i Diö - men kände mig lite halvseg så vi beslöt oss för att stanna hemma istället och det var skönt för Agnes var nog med lite trött så hon sov i nästan två timmar nu på eftermiddagen och då passade jag ju också på att sova - gott det :)
Mår bättre nu iaf..

Ska mysa en massa med min lilla sessa nu! Vid sju kommer farmor Britt för att passa Agnes medan jag ska iväg på personalmöte - igen! Tony jobbar natt så Britt fick komma hit istället :)

Imorgon ska man då jobba 13-19.. Skönt med lite extra pengar.. :)

Beställde vagnen, eller ja, la undan den - så kan förhoppningsvis hämta den på torsdag :)
Det gillas!!

Fick förresten hur söta stickade kläder av min farmor, Agnes gammelfarmor, igår när pappa hade varit där nere.. En sjömansklänning, en basker + en poncho, en klänning, en kofta och en mössa! Verkligen superfina var de :)
De lär väl dyka upp på några bilder här på bloggen när hon vuxit i dem...

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Vad kul att lilla Agnes blivit så stor nu :o).. Helt otroligt vad snabbt det går :o)..



2010-03-09 @ 12:20:43
URL: http://elarecur.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0