Sommartid!

Japp, då har man ändrat om klockorna till sommartid idag då. Känns helt mysko att det redan var dags för det! Var ju bara för nån vecka sen som det låg en massa snö ute på tomten och nu är allt borta! Så skönt!
Men oj, vad det regnade, åskade och haglade igår! Blev helt chockad när vi märkte att det åskade..! För jag menar - hur många ggr åskar det i marsmånad? Inte ofta..
Igår var vi på Ullared :) Agnes fick stanna hemma och mysa med Lina, morbror Robin och moster Jessika hela dagen - så det gick nog ingen nöd på henne. Var nojjig dagarna innan jag skulle lämna henne - men faktiskt helt lugn när vi väl lämnat av henne där (kl. halv sex på morgonen - förlåt Lina!)! Kan ju iofs ha varit för att jag skrev en väldigt detaljerad lapp till dem med hur hon brukar äta och sova ;) Haha.. Kontrollfreak - jag?! Nä inte alls..
Skönt var det iaf att det gick så bra! Jag ringde faktiskt bara två ggr för att kolla läget! Ett bra betyg kan jag säga ;) Hittade en del kläder till snäckan på Gekås, men långt ifrån så mkt som jag hade tänkt handla.. Var tråkiga kläder i hennes storlekar :S Men men.. Lite saker hittade vi allt! Köpte lite nytt till hästen med :)
Har ju inte visat nån bild på honom än! Får jag ju ta och göra nu..

foto: privat
Hästen till höger är då min lilla foderhäst Pepelino "Liten" :)
Den stora hästen till vänster är Camillas häst Starliano "Stalle".

Ingen toppenbild kanske.. Men bara så att ni har fått se honom!

Aja, snacka om att komma ifrån ämnet!

Efter turen till Ullared så firade vi Robins födelsedag med en massa god mat och roligt prat. Eftersom vi var så sega efter dagen så hade vi bestämt att vi skulle sova över där med :) Skönt att slippa köra hem :)

Idag har man då fixat och donat med hästarna och myst en himla massa :)
Sen har vi precis nästan kommit hem från en jättetrevlig kväll borta hos Camilla och Niklas.. God mat och kul prat - perfekt!

Nu ska vi slänga oss i soffan och kolla på Johan Falk filmen på fyran..

En liten bild på vår goding med:

foto:privat
Japp, nu kryper hon som bara den :)
Och ställer sig upp mot allt som finns! Inte en lugn stund har jag här hemma om dagarna ;)
Men det är såååå roligt! Vet inte vad jag gjorde med all tid innan jag fick min underbaring <3

Nähä.. Kanske ska kolla filmen lite så att man fattar vad den handlar om ;S

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0