9månader

Idag blir världens finaste 9 månader gammal.. Helt sjukt vad tiden går fort!
Men vi har inte firat på ett speciellt roligt sätt - dagen har tillbringats i sängen då sessan dragit på sig en öroninflammation :( Så jobbigt när de små är dåliga.. Så hon har sovit mest hela dagen och jag har inte gjort överdrivet mkt jag heller..
Hovslagaren fick vi boka om till på måndag för jag vill ju inte dra med mig Agnes ut i detta blåsiga väder - sadel har jag fixat med :) Vann en nästan helt ny Wintec-sadel på en tradera-auktion så jag är sjukt nöjd! Även om vissa inte verkar tycka att man ska bli det.. Vet att det inte ger samma känsla som en ÄKTA läder sadel - men hey, jag ska rida här hemma inte tävla eller nått.. Så sjuukt nöjd!

Nähä.. Nu verkar det som om hon vaknar till liv igen.. Ska pussa en massa på min sjukling <3

Ska försöka få till bild på både den nya hästen och lite nyare bilder på Agnes.. :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jannica

Huvudsaken är att du är nöjd med sadlen skit i vad alla andra tycker :) och hälsa Agnes krya på sig :)

2010-05-07 @ 19:40:05
Postat av: Malin P

Haha, ja precis :)

Den kommer passa perfekt för det jag har tänkt använda den till!

Kraaam

2010-05-08 @ 09:00:01
URL: http://lelle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0