Liiiite suddig bild - men ni ser väl ändå ...

imag1090_1317664 (MMS)

Liiiite suddig bild - men ni ser väl ändå ;) Fina, lilla Saga är redan rätt så stark i nacken! O hon verkar gilla att ligga o öva så här med faktiskt. Väldigt nöjd tjej. Fast inte i em! Oj oj oj säger jag bara!! Saga hade låginkomsttagare o Agnes var övertrött = mkt dålig kombo vill jag lova! Helt slut är jag nu! Tack o lov verkar det som att båda redan har somnat. Hoppas på bättre dag imorgon :) Då ska vi fixa några ärenden banken o lite annat smått o gott på fm, sen tänkte jag ge mig på att baka bullar då det visst är kanelbullens dag :) Och senare på em får vi besök av Jessica o Jannica - hur skoj som helst :D Jaja, ner o bara slöa på soffan nu! Det är jag banne mig värd ;)! Kraaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0