Utvilade :)

Ja, man kan inte säga annat än att man numera känner sig utvilad :)
Agnes har ju haft ett par överjävliga veckor med sömnen - så i onsdags frågade jag mamma om hon kanske kunde sova hos dem och det ville de ju mer än gärna! Sen sov hon faktiskt bra de två nätterna innan, plus att hon i natt sov hos morbror Robin&Lina. Snacka om att det varit tyst här hemma ;)
Igår var vi o kollade på när Robin spelade match på em och sen så skulle Agnes sova hos dem, så efter att Lina kommit hem så körde jag och Saga till Sofie för att umgås och kolla film! Supertrevligt, även om lillsessan blev liiite övertrött och somnade i en gråtattack vid 22 tiden.. Sen sov hon HELA(!) natten och vaknade vid strax efter 9 idag! Snacka om att jag behövde amma då ;)
Har passat på att få undan lite papper och annat nu när man var utan vild 2-åring i helgen och det känns kanon! Vi har ändrat i lite konton och då blir det ju alltid en himla massa papper! Men nu har jag kommit en bit på vägen med det iaf.
Satt även på nätet halva natten i förr går för att hitta kläder till mig tills Sagas dop - helt omöjligt!! När man väl ska unna sig nått nytt så hittar man aaaaldrig nått! Bara att leta vidare!
Nähä, om man skulle ta och klä på sig för att köra och hämta Agnes kanske?
Japp så får det bli :)
Ska ju försöka hinna träffa herr&fru Sällberg idag med - är en hel vecka sen sist!


foto; min vilda familj ;)

På återseende!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3


Kommentarer
Postat av: Fru Sällberg

Precis! En hel vecka sen, så kan vi inte ha det! ;P

2011-10-09 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0