Blir så Jävla trött på vissa ibland!! Allt...

Blir så Jävla trött på vissa ibland!! Alltså är det inte bättre att säga rakt ut vad man tycker i stället för att snacka skit bakom ryggen på folk? Jag har fått så mkt skit pratat bakom min rygg förr i tiden (det är uppklarat o inget jag tänker på numera), men den personen som vann min vänskap o tillit var faktiskt den som vågade vara ärlig! Visst ärlighet kan väl vara jobbigt att höra ibland - men fan så mkt bättre än att snacka skit bakom ryggen! I o m att jag själv varit i den sitsen så har jag lovat mig själv att säga vad jag tycker - på gott o på ont. Vill man inte vara vän med mig när jag är ärlig så slipp! Jag menar inte att alla ska tycka o göra som jag - bara att man ska kunna fråga varför o säga sin egen åsikt utan att få skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0