Sjukt tråkig vecka!! Ja alla vi tjejer har...

imag2071_1328946 (MMS)

Sjukt tråkig vecka!! Ja alla vi tjejer har varit kassa till o från hela veckan. I måndags kväll sa Agnes att hon hade ont i öronen, så dagen efter fick det bli en tur till vc - och mkt riktigt var det något med öronen. Dubbelsidig öroninflammation som spridit sig till näsa&hals med :( Och passade på att kolla mig med då mina lungor börjat göra ont - virusinfektion i luftrören. Men fick ändå samma medicin - kåvepenin. Så var väl någon bacill som vi hade ;) Nu känns det iaf bättre! Segt bara! Mkt film o slappande hela dagarna. Idag jobbar Tony dygn, så tror att jag& tjejerna kör ner till diö o umgås med mina föräldrar. Hoppas er vecka varit bättre! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0