Tentan avklarad!

Gissa hur trött jag var igår efter tentan? Helt sjukt hur slut man blir mentalt.. Efter tentan o lite mat&kaffe i mage så åkte jag o hämtade mina bustroll som haft det hur bra som helst hos morbror Robin o tant Lina ;) De ville inte ens med hem så det är väl ett bra betyg till dem!
Efter det en runda inom affären o köpa lite lördagsgodis innan vi körde hem o hade en riktigt slapp lördag em.. Fick besök av Marcus&Becca men annars hände inget för vi var så trötta alla tre.. Båda två somnade vid 18 tiden sen o efter det kom T hem med thaimat! Han kan ;)
Slö kväll med dusch o slapp vid Tv:n o sen var den lördagen förbi..
Nu håller vi tummarna för att tentan blev i alla fall G men det kändes det som!
Idag är det söndag o nya tag! Ridning för mig o träning för T är det enda på agendan sen får vi se vad dagen har att erbjuda.. Kan ju inte bli annat än en bra dag detta ;)
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0